Ik vind dat de TCB-meeting in een schril contrast staat met JCS hoor...
Hoeveel wagens waren er op JCS? 250 ofzo? En TCB 25?
Daar kan TCB niets aan doen maar dat is nu helaas zo. (Zal eerder aan het land liggen vrees ik. België is helemaal niet auto-minded, in NL is er in elke wijk wel wat leuks te spotten)
Ik vond niets mis met JCS. Kijk er elk jaar naar uit, beetje bijklappen met mensen die je (meestal 1 jaar :p) niet meer gezien hebt.
Normaal neem ik graag foto's, maar elke jaar moet ik me opleggen om foto's te nemen, want anders is de dag zo voorbij en heb je nog geen foto
Wat wil je nog meer op een meeting doen dan? De rondrit mag gerust wegvallen, want nu gaan en komen er constant auto's.
Volgens mij doen mensen niet meer graag meetings. De kostprijs om met een "liefhebberswagen" te rijden is best hoog tegenwoordig voor de doorsnee burger denk ik.
Dus moet je kiezen: Of 200km cruisen, van de auto genieten of 200km autosnelweg en meeting doen. Daar heeft het meer mee te maken denk ik.
En mensen hebben het met zoveel dingen zo druk, dat ze de dag zelf pas kijken wat ze die dag willen doen. En dan zien ze een meeting over het hoofd.
edit: Door het internet zou het normaal veel beter moeten gaan, want je spreekt een veel ruimer publiek aan.